Anbefalte innlegg

Følgende ble registrert: Motoren fusket eller nærmere sagt kuttet et sekund

ved aksellerasjon i ca,1100-1200 RPM. Det skjedde først etter kjørte 3-4 mil. Den stod også og fusket på tomgang med noen sekunders mellomrom.

Så rullet pengene: Skiftet alle pluggene som hjalp en stund. Skiftet alle pluggledningene. Skiftet alle dysene. Flere besøk til Møller! (som jeg forøvrig ikke vil få omtale med mange superlativer). Etterpå stod jeg blakk og like dum, inntil en gluping ba meg om å gå opp et hakk til varmere plugger. Og vips, OK.

Nå, 10000 km etterpå begynner den igjen og fuske litt på tomgang. Jeg har vært igjennom diskusjonen mht småkjøring og soting. det har jeg veldig lite av og bilen går på 0,75 crusin 85 km/t.

Skal jeg gå opp enda et hakk på varmeverdien, eller kan det være noe helt annet? Forrige eier som importerte bilen fra tyskland solgte bilen i fortvilelse!

Fuskingen har pågått siden 60 000, og nå snart hundre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.