#1 Skrevet Desember 21, 2009 (endret) Hei. jeg har denne typen fjernkontroll, til mitt gamle Defa sentrallås -og alarmanlegg: Jeg lurer på om noen har forslag til hvordan jeg kan få en nyere fjernkontroll til å fungere på samme defasystemet, altså til noe lignende som denne: Det ultimate hadde vært å få en nytype audi-klappnøkkel til å fungere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2009 Bumper denne jeg, på første juledag å greier vil altså ha en nyere fjernkontroll enn den jeg har, til å fungere på et gammelt defa-anlegg. går det an å kode en elektronisk nytype nøkkel, om til en "gammel frekvens"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2009 (endret) Men er det ikke en webasto kontroll på den nederste bildet? Funker ikke på defa den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2009 ser du ingen fjernkontroller til sentrallås på det nederste bildet? Hint: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2010 Ser at koden til defa-fjernkontrollen er 9-sifret, eller dvs 9 brytere som står på enten "+", "-", eller "0". hvordan ser koden ut på nyere fjernkontroller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2010 etter hva jeg vet, så er det bare defa 400 serien som kan kodes opp mot orginale fjernkontroller. http://aus.defa.com/en/aus_400.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2010 hmmm,,, okei. skal tro da om det evt går an å kople opp 400-serie-fjernkontrollen til mitt anlegg da? hadde vært greit å hatt en knapp til å låse opp, og en til å låse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2010 hmmm,,, okei. skal tro da om det evt går an å kople opp 400-serie-fjernkontrollen til mitt anlegg da? hadde vært greit å hatt en knapp til å låse opp, og en til å låse du misforsto litt, det er hovedenheten som er 400 serien, og denne kan man bruke orginale fjernkontroller på. Jeg tror ikke det er noe håp for det på den gamle du har. skal du ha en egen orginal fjernkontroll må du bytte til en ny 400 serie enhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...