#1 Skrevet Januar 18, 2005 Lufter stemingen og ideer om hva og når???? Onsdag 26.jan??? Eller skal vi vente et par uker etter vintertreffet på Sigdal?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2005 Blir vel første uka i februar. Må få med oss Sigdal først. Så kan vi juge litt om det vet du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2005 Må filme litt fra Sigdal da, så vi inmobile får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2005 hvor blir disse møtene holdt a? ny jeg ser u. men interisert i å høre og se hva dere gjør å sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2005 Vi var på Tapperiet sist.. men det er nå stengt, så vi får lete etter et alternativ. Jeg stemmer faktisk for Tangenten/Petrines. Der kan vi spise pizza og parkere bilene bortenfor. Kan også stikke innom og høre om vi får en fin deal på pizza da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2005 Kankskje det ditt matvrak. Første møte blir iallefall i slutten av neste uke. Torsdag 03.02 på Autoteam sitt lokale i Molde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2005 Fanken da...nok en dårlig dato for meg. hmmm....jaja....that's life. Må vel få til å komme på et møte en dag jeg også. Er vel kanskje på vei fra Drammen i "take-sikra" bil jeg da... Når på torsdagen er det møte da??? Lokalene ligger på Bolsønesområdet....for di som ikke er sikker på sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2005 Hehe! Pizza er snacks det, og sålenge jeg holder meg til pizza en gang i mnd går det nok fint. Jeg kommer ihvertfall! Klokken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2005 Skal vel prøve kl 1900. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2005 Okay. Har sendt noen sms'er rundtom, så får vi se om folk gidder å møte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2005 Og kor er Autoteam? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2005 Verftsgata, ved siden av Fritidssenteret og Mifo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2005 Ikke glem å komme på møtet nå da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2005 Kan noen bekrefte at det blir møte i morgen, torsdag kl 19.00 på autoteam?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 2, 2005 Jepp! Bekreftet. Fikk lånt projektor for framvisning av klubb-dvd nå isted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 3, 2005 drit bra. Da får jeg vel ta meg en tur å se hva som skjer da ser u. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...