a4 B6 Tdi 130hk ulyd motor

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en lyd "ressonans" som plager meg ved ca 2000 omdreininger. Jeg finner ikke ut hvor lyden kommer fra. Kan det være dynamoen eller? er det noen som har tips til hva, hvordan jeg finner synderen?

Ellers kommer ikke kupelys, under sete eller lys i bakdøren på når jeg åpner h bakdør.

Må jeg demontere dørdeksel for å finne ut av feilen? alle andre dører fungerer elllers bra.

Kan ikke se at noen sikringer er ute heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grus som ligger på eksosen er et kjent fenomen som kan forårsake resonans ved et bestemt turtall;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke ut om dette er problemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har en lyd "ressonans" som plager meg ved ca 2000 omdreininger. Jeg finner ikke ut hvor lyden kommer fra. Kan det være dynamoen eller? er det noen som har tips til hva, hvordan jeg finner synderen?

Ellers kommer ikke kupelys, under sete eller lys i bakdøren på når jeg åpner h bakdør.

Må jeg demontere dørdeksel for å finne ut av feilen? alle andre dører fungerer elllers bra.

Kan ikke se at noen sikringer er ute heller.

Har samme problem på min 2002 passat med tanke på lys, men da på passasjer døren fremme, og har da funnet ut at den kan være en micro bryter som sitter i låsekassen som er deffekt. Ser noe har klart å bytte denne selv, om ikke så må en kjøpe ny hele kassen no som møller vet å ta litt kroner for. Regner med det er samme prinsippet på din A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbakemld! må vel ut med dørinteriøret innvendig da tenker jeg. Skal sjekke det også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.