#1 Skrevet Desember 22, 2009 Noen som vet hvor G62 sitter på Sharan 2001? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2009 G62 er måler for kjølevannstemperatur, har 4 ledninger. Er usikker på hvor, men tror den sitter på en kjølevannslange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2009 Hvilken motor? De står forskjellig plassert på forskjellige motorer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2009 Får tippe på at du har en 1,9TDI PD motor siden du ikke sier hva du har. Er det riktig så sitter den på v.side (girkassesida) på toppen i en vannflens. pluggen peker bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2009 Si gjerne hvor den er på 02 Gti også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2009 Si gjerne hvor den er på 02 Gti også På cirka samme sted;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2009 Thanx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2009 Thanx Pluggen står rett oppover på din om jeg ikke husker helt feil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 23, 2009 Hei, glemte å nevne motortype, men det er en 1.9 TDI PD motor ja Da skal jeg ta en kikk og se om jeg finner den. Takk for gode svar, da skal jeg ta en kikk. Er kompisen min sin sharan, han fikk feil på G62 på diagnose, men han fikk en 2 polet svart føler av VAG? Har han fått feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 23, 2009 Hei, glemte å nevne motortype, men det er en 1.9 TDI PD motor ja Da skal jeg ta en kikk og se om jeg finner den. Takk for gode svar, da skal jeg ta en kikk. Er kompisen min sin sharan, han fikk feil på G62 på diagnose, men han fikk en 2 polet svart føler av VAG? Har han fått feil? Jeg sjekket skjema for 1.8T så 1.9TDI vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...