#1 Skrevet Desember 22, 2009 Aldri sett noen kjøre rally med porsche før:) Lyden er jo bare helt rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2009 helrått =) Men hadde ikke vært jeg som sto nærmest i svingene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2009 Dette var konge. WRC blir kjedelig i forhold synes jeg:) Den oransje var HISSIG.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2009 Porsche var jo i gruppe b også. Noe en kan se i denne filmen, og det ser ut til å gå unna: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2009 130 mph ,hehe ja så ut som det gikk greit unna på de smale veiene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2009 Fy salte syke greier!!!!!!!! :D dinna orange tror jeg er det nermeste man kommer lyden av audi S1 om ikke den va deiligere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...