Anbefalte innlegg

Formel 1 er FAIL uansett.... like spennende som å se maling tørke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er så riktig som det går an å få det!!

For å si det sånn: Schumi var, er og vil alltid være KONGEN i F1. Nå tenker jeg kun på statistikken, ikke hvem som folk liker flest. Jeg synes flere andre førere har mer karisma enn Schumi men det er ingen tvil om at han kan ratte en single seater og det kan heller ikke være stor tvil rundt hans innflytelse på F1 i moderne tid. Til tider var det lettere kjedelig å følge F1 sesongene for det var alltid en tysker i en rød bil som kom først over målstreken så der er jeg enig med Jan Nielsen. Men at det har vært mer spennende å følge F1 i 2007, 2008 og 2009 skal man ikke være rocket scientist for å synes :-)

At han plutselig er forræder er jo feil og...han var synonym med Maranello i 14 år men det var Mercedes som fikk han inn i F1. Så det blir som å slutte sirkelen hvor den begynte

Det blir også interessant å se om han kan gjøre det igjen...er han fit nok, vil han gjøre noe sleipt?, er han fortsatt så rå at de andre ikke har sjangs?...etc--->> Moro!!

Det som blir tidenes feteste sesong blir bare enda fetere nå som Mercedes går inn for fullt sammen med Schumi! Er så rått at jeg ikke helt kan tro det enda...DIGG!!!!

Årets første løp blir en høydare...Alonso i rødt, Vettel som er enda mer sulten, Hamilton og Button som hater hverandre, Schumi i Merca (kan han gjøre det igjen...igjen...igjen....)...pluss nye teams, nye regler osv osv

Ja jeg er F1 freak...BTW, gjøre dere selv en tjeneste; se F1 på RTL...kan ikke sammenlignes med noe annet. Får pussa opp litt på tysken og... ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,Formel 1 er ødelagt i mine øyne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vetikke hva jeg skal si helt jeg Dennis, t han gjør comeback er greit men ikke med merce. han er jo en del av Ferrari

han jobbeet jo for de etter han sluttet å kjøre...

men jeg føler det ligger mye mer bak alt vi ser

han skuffer self sin gode venn Massa som etter skaden hadde sikker ikke ønsket det som skjer nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vetikke hva jeg skal si helt jeg Dennis, t han gjør comeback er greit men ikke med merce. han er jo en del av Ferrari

han jobbeet jo for de etter han sluttet å kjøre...

men jeg føler det ligger mye mer bak alt vi ser

han skuffer self sin gode venn Massa som etter skaden hadde sikker ikke ønsket det som skjer nå.

Jo da han var nærmest en forlenget arm til Maranello... men alt kommer jo til en slut !! Jeg tror rett å slett at Schumi har lyst til å følge Ross Brawn videre, for å se om de kan lage ett hat trick?!

De to har fått til mange utrolige ting igjennom tidene og kommer til å gjenta suksessen, tror jeg (håper jeg). Det ligger en hel del politikk bak ja, Alonso kom til Ferrari pga. Santander Bank (og selvfølgelig fordi han har lyst til å kjøre for det råeste team) og Kimi blei skviset ut. Da Schumi fikk muligheten for erstatte Massa de siste løp i 2009 sesongen hadde han allerede hatt en uforpliktende samtale med kompisen Brawn om å kjøre for Mercedes eller bli tilknyttet de.

Politikk eller ei, formel1 er überkult og jeg tror sesongen vi går inn i nå blir en av de helt store!!

Clash of the titans!! Jeg håper bare at ALLE topteams har likeverdige biler så vi får noen skikkelige dueller mellom toppførerne. Bare kampen mellom Alonso og Schumi får det til å løpe kaldt nedover ryggen...Alonso gir seg ikke og det gjør Schumi heller ikke...tvertimot :P

Jaja...bra det er en "sport" for alle!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Blir nok en veldig spesiell sesong dette her!!! Jeg er nok ikke like nesegrus fan selv om jeg respekterer merittene hans, men jeg tror rett og slett han har mistet 'det', og vil sannsynligvis drite seg ut denne gangen. Jeg syntes han var en skikkelig drittsekk til tider, og det finnes endelig mange der ute som ikke har samme respekten for ham og dermed vil behandle ham som en hvilken som helst annen fører. Jeg tror vel også at Ferrari ikke tar vare på 'utlendingene' i stallen sin på samme måte som landsmenn, og heller ikke forventer at de skal være evig trofaste. Jeg skal i hvertfall følge med, og det blir også veldig gøy å se hva Kimi kan klare i rally! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Blir nok en veldig spesiell sesong dette her!!! Jeg er nok ikke like nesegrus fan selv om jeg respekterer merittene hans, men jeg tror rett og slett han har mistet 'det', og vil sannsynligvis drite seg ut denne gangen. Jeg syntes han var en skikkelig drittsekk til tider, og det finnes endelig mange der ute som ikke har samme respekten for ham og dermed vil behandle ham som en hvilken som helst annen fører. Jeg tror vel også at Ferrari ikke tar vare på 'utlendingene' i stallen sin på samme måte som landsmenn, og heller ikke forventer at de skal være evig trofaste. Jeg skal i hvertfall følge med, og det blir også veldig gøy å se hva Kimi kan klare i rally! :D

Det tror jeg du har helt rett i...han får det ikke let!! Er jo litt prestisje i å kjøre fra Skomakeren og som du sier så har han ikke hatt rent mel i posen selv heller. Jeg tipper Alfonsen og Hamilton blir de som ikke kommer til å gi seg en sentimeter... Schumi er jo over 40 så det spørs hvor mye han vil risikere ifht de unge...

Ferrari kommer til å gjøre hva de kan også for å straffe "das forræder" :P

Men jeg er sikker på at han fortsatt har 'det' i seg. Han testet jo litt forskjellig ifbm hans egentlige comeback for Ferrari og var oppe på speed med en gang, blei nr. 2 i champions of champion racet mot Ekholm tidligere i år og har vært rask på superbike også...og så er han mer motivert enn han har vært på længe, kan sette rekorder som ALDRI kan slås igjen...

Joa, er litt blodfan jeg da... : smil :

Kimi...har vært fan altid jeg og GLEDER meg mye til å følge Rally 2010...enda bedre er det at RTL sender rett før F1 (ofte da). Tror nok han kommer til å bruke litt tid på å omstille seg men han er ett rått talent som helt sikkert kommer til å blande seg med de på toppen : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.