Anbefalte innlegg

Har ein golf iv 2001 modell 1,6 16v motorkode AZD. Under kjøring ein dag kom motorlys på og eg fekk ikkje gi gass. Den små jager på tomgang, uansett kva du gjere med gasspedalen skjer da ikkje ein drit. Er elektrisk overført fra gass. Har tre feilkoder: 17812(p1404) Egr system mangler grunninnstilinger.

17950(p1581) gasspjeldsmotor mangler grunninnstilinger. 17989(p1542) gasspjeldsmotor stilingsføler område-funksjonsfeil. Alle finnes og har open krets. Nokon som veit kva som kan verre probleme her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ser ledningene ut rundt kontakta på gassspjeldet da? open circuit tyder jo på ledningsbrudd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut rundt stikkere på pedal og hus ja. Har ikkje målt ledniger endo. Men når eg har av stikke på gasspjeldhuset får eg fleire koder, men om eg har av stikke på pedalen kjem da ikkje meir koder. Veit ikkje om da har noko å sei. Tenke på hjerne problem eg men, vert borti da på andre biler eit par ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjører jo så seint allikevel, så du trenger ikke å fikse det :D:D:D

På Mercen til gamlingen røyk pot-meteret på gasspedalen, du kan jo sjekke det?

Det fikk vi målt med ohm-meter mens en ga gass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd å grunninnstille gassspjeld da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok men er ikkje eg som bruker denne bilen so greit om den går i litt meir enn 10km/t.:)

Får vell ta meg ein runde å måle her og der, so får me sjå kva som skjer. Den nekta å la seg innstille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan har en 2005 a3 som dette skjedde meg..da var det en kontakt som hadde hoppet av nede ved gasspedal/eller bak matta......rar feil hoppet ut liksom....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.