VACN Drammen, Gokart Cup 26.01.05

Anbefalte innlegg

Ny runde i gokart cup'en onsdag 26. januar, 20.00 på Bowling 1 & Gokart i Drammen.

Ser ut som det blir dårlig med rabattavtalen, men for min del er det greit. Kostet 139,- pr. heat før, mot 99,- som det koster nå.

 

Hvem kommer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll Be There !"!%¤#

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med påmeldingen?

 

Er jo blitt tradisjon dette med Gokart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker fortsatt ikke å kjøre med èn hånd :'(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok engang prøver jeg meg og sier jeg kommer... Skal gå denne gangen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut-Richard, thats the spirit! : ja :

Andreas, thats not enough spirit... : klø :

Jaja, hørte med Rep Tek om de kanskje kunne hjelpe til, men de hadde dessverre for mye å gjøre. Skulle ellers ikke tro at en gokart for handicappede som kun kan bruke ene armen er så tidkrevende for dem å lage?

God bedring, du får komme sterkere tilbake neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dessverre ikke ut som noen av sjefene kan komme : smil ::evil::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig for 2 stk fra Telemark å henge seg på også? Har "utvandret" til Oslo for å studere sammen med en kompis, og dette hørtes gøy ut! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen, blir aldri fullt her! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker fortsatt ikke å kjøre med èn hånd :'(

 

 

Ikke jeg heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer! Er det noen som kan være så sjenerøse å gi en aldri så liten veiforklaring...? Har ikke akkurat kjentmannsprøva for Drammen... Og når er det oppmøte?

Noen som stiller med "rød rose", kjenner jo ingen der.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer to stk herfra, brodern og meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lagt ut resultatlista for 6. runden!

Toppen er uforandret, Kristian og Stein Ove hoppet opp litt. Og fire nye navn inn på lista denne gangen. Det er kult!

 

Det går også noen rykter om at gokartene skal byttes ut, nå er det 6,5 hk i dem, de evt. nye blir på 9 hk. Da er det slutt med bånn gass rundt omkring der. Det kommer nok til å bli en større utfordring da. Spennende å se hva det blir til!

 

Men her er resultatlista! : ja :

 

http://inmotionracing.com/VACN,%20Drammen%20Gokart%20Cup%202005.01.26.xls

 

...og som vanlig er jeg åpen for korrektur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går også noen rykter om at gokartene skal byttes ut, nå er det 6,5 hk i dem, de evt. nye blir på 9 hk. Da er det slutt med bånn gass rundt omkring der. Det kommer nok til å bli en større utfordring da. Spennende å se hva det blir til!

 

Oioi, høres jo tøft ut så lenge det blir noe av:) burde kanskje prøve å få kjørt utendørs engang før sommeren også, hadde vært moro! : ja :

 

Er vi fortsatt med i kvalifisering til den store Race-dagen, eller blir det bare å møte opp i privat sammenheng og prøve å kvalifisere seg...hørt noe om det Kenneth?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en hyggelig kveld og varm velkomst! Var jo kjempegøy dette, og etter noen fler runder håper jeg å kunne hevde meg noe bedre iallefall! Men blir neppe siste gangen iallefall! (Om vi ikke blir kastet ut da... :D )

Godt å se at Telemark biter fra seg og nå ligger foran både øst- og vestfold.... : smil :

 

Tom-Rune: Bildene ble mildt sagt noe "interessante"... Ikke SÅ lett å kjøre og ta bilder samtidig. Skulle lagt de ut, men har ikke noe FTP prog. el noe på den nye laptopen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en hyggelig kveld og varm velkomst! Var jo kjempegøy dette, og etter noen fler runder håper jeg å kunne hevde meg noe bedre iallefall! Men blir neppe siste gangen iallefall! (Om vi ikke blir kastet ut da... :D )

Godt å se at Telemark biter fra seg og nå ligger foran både øst- og vestfold.... : smil :

 

Tom-Rune: Bildene ble mildt sagt noe "interessante"... Ikke SÅ lett å kjøre og ta bilder samtidig. Skulle lagt de ut, men har ikke noe FTP prog. el noe på den nye laptopen.

 

Hyggelig med nye ansikt, jo fler jo bedre!:) øvelse gjør mester har jeg hørt, må bare bli med og stå på.

 

Så ikke ut som det var så lett å ta bilder nei...hehe du skulle jo ha kontroll på gass og brems samtidig :nana: Hadde vært moro å sett bildene hvis du får dem på nett, hvis ikke kan du jo maile dem til meg så kan jeg slenge dem ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke ut som det var så lett å ta bilder nei...hehe du skulle jo ha kontroll på gass og brems samtidig :nana:

 

Haha, måtte jo passe på styrmann også, han var ikke helt til stede hele tiden... : eek :

Du har PM forresten!

(Ok, nok OT...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vi fortsatt med i kvalifisering til den store Race-dagen, eller blir det bare å møte opp i privat sammenheng og prøve å kvalifisere seg...hørt noe om det Kenneth?

Vi må finne en dag det passer, så tar vi og kliner til med 4 heat. Rundetidene blir notert og så får man jo bare håpe på det beste. Hadde vært litt kult med noen VACN medlemmer til å kjøre mot Solberg og Rustad og de gutta der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går også noen rykter om at gokartene skal byttes ut, nå er det 6,5 hk i dem, de evt. nye blir på 9 hk. Da er det slutt med bånn gass rundt omkring der. Det kommer nok til å bli en større utfordring da. Spennende å se hva det blir til!

 

jippi!!! kanskje jeg også kommer meg fortere rundt banen?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jippi!!! kanskje jeg også kommer meg fortere rundt banen?? :D

Hadde du bare fått inn at man skulle kjøre fort "rundt" og ikke "inn i andre" så hadde det nok gått mye bedre : ja :

Men med mer fart kommer mer bremsing og det krever nok noe øving, men tidene bør jo bli litt bedre. Det kan bli spennende å se om det blir noe av, og hvordan de isåfall duger på den lille banen her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du bare fått inn at man skulle kjøre fort "rundt" og ikke "inn i andre" så hadde det nok gått mye bedre : ja :

Men med mer fart kommer mer bremsing og det krever nok noe øving, men tidene bør jo bli litt bedre. Det kan bli spennende å se om det blir noe av, og hvordan de isåfall duger på den lille banen her!

for nok bygge ut den banen endel også, liker meg ikke helt der, er såppas tung att når jeg først kommer opp i fart,så da er det en ny sving..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig var det et heat hvor jeg grisekjørte alle :)

 

Tror det var flere av publikum som storkoste seg med alle kampene som foregikk utenpå banen! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.