VACN Drammen, Gokart Cup 26.01.05

Anbefalte innlegg

Takk for en artig kveld! Dette var svinaktig moro :D Ble desidert dårligst, men var moro likevel.

 

Mindre moro var go-kart syndromet på vei hjem som resulterte i et stykk blinkende tre i veikanten..... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig var det et heat hvor jeg grisekjørte alle :)

 

Tror det var flere av publikum som storkoste seg med alle kampene som foregikk utenpå banen! : ja :

 

Skulle filmet det heatet der, for det er noe av den "beste" grisekjøringen jeg har sett :tilber: Var dulting, pressing, snurring, smelling av autovern og fastsettelse av gokart tro det eller ei under beskyttelsespolstringen i sjikanen : haha : Bra han ansatte så litt humoren i det og ikke veivet med annet enn blåflagg, og Kenneth som gjorde en fin inntreden med gulflagget! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en artig kveld! Dette var svinaktig moro :D Ble desidert dårligst, men var moro likevel.

 

Mindre moro var go-kart syndromet på vei hjem som resulterte i et stykk blinkende tre i veikanten..... : bh :

 

Hva skjedde??

 

Pleier å henge igjen litt ja, går ofte litt for fort rundt svingene etter noen gokartheat : rolleyes

 

Takk for en hyggelig kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde??

 

Pleier å henge igjen litt ja, går ofte litt for fort rundt svingene etter noen gokartheat : rolleyes

 

Takk for en hyggelig kveld!

Neida, gassfoten satt da ikke så langt inne :) (Pokkers clutch som slurer...)

 

Takker for en hyggelig kveld folkens, burde vel egentlig vært litt mer sosial etterpå men men.. Får ta det når det blir litt varmere i været.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle filmet det heatet der, for det er noe av den "beste" grisekjøringen jeg har sett :tilber: Var dulting, pressing, snurring, smelling av autovern og fastsettelse av gokart tro det eller ei under beskyttelsespolstringen i sjikanen : haha : Bra han ansatte så litt humoren i det og ikke veivet med annet enn blåflagg, og Kenneth som gjorde en fin inntreden med gulflagget! :klapp:

 

:o Ble vel kanskje litt grisekjøring ja , hehe. Må nok lære oss litt manerer vi østfoldinger, men det får vi ta neste gang :)

 

Hva skjedde??

 

Pleier å henge igjen litt ja, går ofte litt for fort rundt svingene etter noen gokartheat : rolleyes

 

Vel, det som skjedde var vel at jeg hadde øya et helt annet sted enn på nåla på strekningen mot Drøbak rett etter man tar av E18, der det er 50 sone og fotobokser : bråk : Var nok en smule uoppmerksom på min egen fart og vips det ble ett stykk foto til i arkivet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle filmet det heatet der, for det er noe av den "beste" grisekjøringen jeg har sett :tilber: Var dulting, pressing, snurring, smelling av autovern og fastsettelse av gokart tro det eller ei under beskyttelsespolstringen i sjikanen : haha : Bra han ansatte så litt humoren i det og ikke veivet med annet enn blåflagg, og Kenneth som gjorde en fin inntreden med gulflagget! :klapp:

 

Dette var uansett den feteste runden jeg har hatt på banen.

 

Var sinnsvakt kult med all pressinga osv :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var uansett den feteste runden jeg har hatt på banen.

 

Var sinnsvakt kult med all pressinga osv :D

 

Så ut som dere koste dere alle mann i det heatet : smil :: smil :

Var moro for oss som stod i "pitlane" ihvertfall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o Ble vel kanskje litt grisekjøring ja , hehe. Må nok lære oss litt manerer vi østfoldinger, men det får vi ta neste gang :)

 

Hehe.. skal vel være lov å kjøre fra seg litt på banen og vel, så lenge vi ikke blir flagga av eller får kjeft.

 

Var nok en smule uoppmerksom på min egen fart og vips det ble ett stykk foto til i arkivet....

 

Sure penger og prikk blir det vel også : gråter :

Fikk du med deg hva estimert fart var forbi boksen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som dere koste dere alle mann i det heatet : smil :: smil :

Var moro for oss som stod i "pitlane" ihvertfall!!

 

Bra det var underholdene for dere i "pit`n" også, for på banen var det dritgøy! :) Skal si jeg koste meg, og det tror jeg brodern gjorde også.. Når sant skal sies så var jeg ikke klar over at Kristian lå og pustet meg i nakken før han var centimetre ifra og dunket meg i innesvingen, hehe..

 

Sure penger og prikk blir det vel også : gråter :

Fikk du med deg hva estimert fart var forbi boksen?

Tror det var litt i underkant av 70.. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når sant skal sies så var jeg ikke klar over at Kristian lå og pustet meg i nakken før han var centimetre ifra og dunket meg i innesvingen, hehe..

Kunne se sånn ut ja, for det var ikke mange som la seg til side når det kom folk bak. : doggy :

 

Tror det var litt i underkant av 70.. :fy:

Kjipt, men du får ihvertfall trøste deg med at det var før 1.februar! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt, men du får ihvertfall trøste deg med at det var før 1.februar! : rolleyes

Sant det... Ironisk nok kjørte jeg jo Drøbak tunellen for å spare tid og penger.. Ble ikke mye spart der gitt.. men men.. Nå får vi satse på at det går bedre neste gang, både på og av banen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne se sånn ut ja, for det var ikke mange som la seg til side når det kom folk bak. : doggy :

 

Syntes jeg slapp ALTFOR mange forbi jeg da... : bh :

Tenkte jeg måtte ha litt "gentlemans" holdning første gangen iallefall... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes jeg slapp ALTFOR mange forbi jeg da... : bh :

Tenkte jeg måtte ha litt "gentlemans" holdning første gangen iallefall... : smil :

Var der vi tråkket i salaten : rolleyes

 

Vel, vel.. et par bilder fra kvelden da... Starter med Kenneth som hadde vært så uheldig og glemt linsene sine..... :P

briller.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man blir sliten etter en hard økt på banen ja...

DSCF3423sliten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian derimot, smilte som aldri før.. Kan det være pga sinkene fra samme heat som henger med gjeipen :P

kristian.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.