#1 Skrevet Desember 23, 2009 (endret) Har fått påvist defekt topppakning på TT`n min i dag. Dagen før dagen. Noen som veit om jeg må rive ut motoren for å komme til å bytte eller om det går greit å bytte det mens den sitter i bilen. Noen som har erfaring fra TT?? har byttet på tidligere golf 16v selv, men der var det nå så lett at det var en lek. ingen turbo heller..... evt noen som veit hva dette koster å få gjort på verksted. tipper dyrt jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2009 opp med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2009 Nå er ikke jeg mekaniker eller spesialist på noen måte men jeg er ganske sikker på at motoren ikke MÅ ut. Fikk byttet pakninger, stempler etc. på en S3 og der satt motoren like fint nedi hullet sitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2009 har tatt av toppen i dag ja. Skal bestille deler i morgen og så er jeg snart på veien igjen, bytter self regreim vannpumpe plugger osv når jeg først gjør dette...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2010 Hva er enkelste måten å bytte topppakningen på mtp. regreima? Skru av kamdrevet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 du bør ta av kamdrevet uansett. men det er bare for å få på plass skruen, skiva og muttra som skal klemme igjen strammeren. det er like mye arbeid uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...