#1 Skrevet Desember 23, 2009 Kjørte ned sjølinjen i dag, kjørte forbi en i rundt 100 km/t, men da begynte det å riste noe helvetes mye i hele bilen. Det gav seg ikke før jeg var nede i omtrent 65 km/t, var ganske ubehagelig. Jeg vet at jeg trenger en hjulkontroll, er det dekkene mine som har blitt ubalanserte? Isåfall har det skjedd ganske fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2009 Du har ikke masse snø i en eller flere felger? Dere har vel hatt litt sånn nedbør de siste dagene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2009 Eller et balanseringslodd som har løsnet, f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2009 Jeg har hjulkapsler, det så faktisk ut som det var en del is og dritt inni der.. men jeg orket bare ikke ta det av (tenk -10 grader, megadårlig tid, og vet at jeg aldri får de drittkapslene på igjen uten et skrujern, blæh). Kanskje jeg parkerer den inne i varmen en natt så alt bare smelter vekk av seg selv heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...