#1 Skrevet Desember 23, 2009 (endret) Hei.... Kassa mi er treg å få i gir, en må kjenne kassa for å få den i 1. og 2. gir, noe som forteller meg at syncroniseringsringene er slitene. Hva trenger jeg, er det dyrt og klarer jeg dette selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2009 Kan være synkringer ja Men også skiftemuffa mellom de to gira. Synkringer koster ca 500,. stk og muffa 4-5000.- Trenger en spesial avtrekker for å få delt kassa. Ellers trenger du en vanlig hydraulisk presse Manualen til kasse er også kjekt å ha så du vet hva som må av og hvor. Hele kassa må frahverandre omtrent for å bytte de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2009 http://www.audishifter.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2009 Kan være synkringer ja Men også skiftemuffa mellom de to gira.Synkringer koster ca 500,. stk og muffa 4-5000.- Trenger en spesial avtrekker for å få delt kassa. Ellers trenger du en vanlig hydraulisk presse Manualen til kasse er også kjekt å ha så du vet hva som må av og hvor. Hele kassa må frahverandre omtrent for å bytte de. Vet du hvor man får fatt i denne manualen ? Har ei kasse jeg tenkte å gyve løs på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2009 'Treg' 01E: Har du prøvd noe så enkelt som å bytte olje? Det kan gjøre underverker.. God jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2010 'Treg' 01E: Har du prøvd noe så enkelt som å bytte olje? Det kan gjøre underverker.. God jul! Ja, helt lik etter oljeskift, er nok ringene og den sjaltegreia mellom 1. og 2.gir som er temmelig defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...