Finnes det trykkfølere som fungerer mot multimeter (turbotrykk)

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en måte og få målt turbotrykket på min 99 A6 1,8t midlertidig mens jeg feilsøker...

Jeg trenger en elektronisk trykk føler som jeg kan lese av via et multimeter eller noe sånt...

Hvor kan jeg få tak i en slik føler rimelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

399,- på biltema for en turbotrykksmåler, hvis ikke det var 499,- :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

map sensor med 0-5v output kan du måle med multimeter.. men du må jo gi den 5v inn og vite kalibreringen på sensoren.

Mange måter å måle trykk som kan gi output i Ohm, volt osv men det billigste og enkleste blir vel nesten en manuell turbotrykksmåler i coupe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de noe og stole på da?

Og er de elektroniske?

Jeg har en VDO måler med slange, men jeg sliter med og få en inn i bilen (99 A6 1,8Tq)

Jeg skal bare måle trykket en periode nå mens jeg feilsøker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan jo du bare ha den manuelle liggende i motorrommet, hvis du ikke skal kjøre lns ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de noe og stole på da?

Og er de elektroniske?

Jeg har en VDO måler med slange, men jeg sliter med og få en inn i bilen (99 A6 1,8Tq)

Jeg skal bare måle trykket en periode nå mens jeg feilsøker...

Bare midlertidig kan du jo legge en tynn slange fra motorrom og inn vinduet. En liten bit tape på slangen mot speilet.

Ellers skal det være en ledig gjennomføring ovenfor bremsepedalen, er lett å komme til faktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må kjøre for og få opp trykket...

Jeg så de hadde en på biltema (32215) til 499,- som Håkon nevnte, men kan jeg stole på verdiene det gir da mon tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ikke være noe dårligere dette enn de som selges på torshov av merket auto gauge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om så, minimale forskjeller fra merkene på de.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, da blir det en slik en i morgen den dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.