ødlagte gjengerglødeplugg

Anbefalte innlegg

hallo.sku bytte glødeplugga i dag,å dæ gikk jo bra heillt te eg kom te den siste,då kom fan meg gjengan mæ opp!!noen som har peiling på kosen eg ska få fiksa dæ?helicol,recoil??e en 1,9tdi afn 99mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok få laget deg noen nye gjenger på en eller annen måte. Personlig ville jeg vært noe småskeptisk til å bore og gjenge opp med småbiter som blir liggende i sylinder, og deretter ut gjennom turbo.. I verste fall må du av med toppen om det ikke er mulig å gjennomføre på en annen måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja må jo gå ann å ordne på et vis,ute å ta av toppen.e jo greit å komme tell!!nånn så veit dim på glødepluggen?målte 9,8 milimeter,men må vell være m10? e no værtfall 1milimeter stigning.e jo alu topp,så trur no ik dæ e så farlig om dæ kjæm bitte litt spon oppi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp erstatnings gjenger og putt nedi. koster ikke allverden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nånn tips kor eg får tak i dæ fort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nermeste verksted. de har somregel helicoil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wurth har noen veldig greie,så hvis du kanskje kjenner noen på ett verksted som kan gi deg en slik og låne deg gjengetapp og bor.

er en hel "kappe" med gjenger på begge sider,så du skrur i en hel plugg,disse funker kjempebra.

pleier å sette inn boret med fett,slik at mesteparten av sponet fester seg til fettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.