#1 Skrevet Desember 24, 2009 Heisann. Sitter og vurderer å kjøpe en a8. Noen som vet om det er, eller går å montere isofix adapter på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2009 Skal du handla deg A8 Stian.....Det er gråft Anngående Isofix så har jeg ikke peiling, men gjerne Frode Espeland vett noe om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2009 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2009 Kan iallefall svare på at det ikke er isofix i de bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2009 Kan ikke ettermonteres heller? Slik som i a4 og a6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2009 Det vet jeg ikke, vet bare at det ikke er. Må vel finnes braketter å skru fast/sveise i aluen som er der vel, så mulig er det sikkert, men å snakke med et verksted trur jeg er veien å gå her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2009 På a4 og a6 er det allerede lagt huller sånn at du kjøper bare isofix braketten og 2 bolter. Gjorde det på a6en jeg hadde, så det burde vel gå med a8 og. Ingen her med ETKA som kan se om de finner noen deler??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2009 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2009 helt ny med etka, men er noe som heter "for models with child seat".. om det er isofix vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...