#1 Skrevet Desember 26, 2009 hvor mye volt skal det ver over batteriet og dynamon i golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2009 Når bilen går, bør det være over 14V. 14,4V er vel optimalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2009 over batteriet er det 13,5-13,8V og på dynamon måler jeg 14-14,2. Hva kan ver årsaken til det? kan det ver dårlege kabler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2009 over batteriet er det 13,5-13,8V og på dynamon måler jeg 14-14,2. Hva kan ver årsaken til det? kan det ver dårlege kabler? Hvis batteriet ditt er i orden så skal den lade med de målingene der. Lyser ladelampa di eller hva er det som skjer? Men som du sier ; dårlige kabler/kontakt er en gjenganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2009 den gjor det tidlegere, men tok ut dynamon i går og skrudde ut regulatoren og spraya dynamon med elektronikk spray, så ser ut som den går normalt igjen. skal sjå over alt av kabler etterpå for og ver sikker. takk for hurtigt svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2009 Jeg byttet kablene mellom dynamo/starter/batteri og fikk over 0,5V mer på batteri. ( byttet jordingen på motoren også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2009 har et annet spørsmål og, hvordan får jeg ut instrumentet for og skifte pærer i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2009 Sikkert ikke likt på Golf 2 og 3, men her er ihvertfall guiden jeg fulgte til min, så kanskje du kommer litt mer på vei http://www.aircoolednut.com/erkson/personal/mycars/ri_gauge_faces/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2009 (endret) Se i tråden om Golfen min, så ser du bilder. Mener du skal klare å se hvor alle skruene sitter også. Ganske så lett Edit: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2009 har fått løsna alle skruene, men får den ikke ut av det hullet du har bilde av der, den wiren som går inn på instrumentet er det bare dra den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2009 Speedometerwiren. Det er derfor du ser at dekselet under dashbordet er brettet ned, så jeg kom til fra undersiden, og fikk dratt ut wiren. Den kan sitte litt, da jeg mener å huske at den er klipset. For all del: ikke dra i hele instrumentet for å løsne wiren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 27, 2009 takker, da skal jeg prøve det i morgen Brage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2009 Si fra hvis du mot formodning ikke får det til, så kommer jeg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2009 Det gjekk fint få det ut, men hvor får dere tak i pærer til instrumentene? går ut i fra pærene var defekte? var 200k ohm på to av pærene og den siste var det 12,5 ohm motstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 28, 2009 Jeg kjøpte begge to nye på Statoil her i Lom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 28, 2009 da blir det en tur dit i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...