#1 Skrevet Desember 26, 2009 (endret) er det noen som kan sote ruter?? på ein passat 3bg stv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2009 finnes mange fine "Guider" til hvordan du skal sote ruter, men uansett hvilken guide du ender opp med å gå for, anbefaler jeg deg å ta ut rutene når du skal gjøre det. bruk søkemotoren her eller google, så finner du nok flere guider hvis jeg ikke husker feil har mekonomen en fin guide på sine sider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2009 eg har prøvd noen ganger men blir ikke fornøyd så d eg tenkte på om någen som konne jøre det for meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2009 Dekoratøten ronny på gulesider brukte eg på a6en min, men koste jo litt då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2009 (endret) Frode i FK Autoparts er veldig flink, han tok mercedesen min og jeg er veldig fornøyd både med resultat og pris http://www.fk-autoparts.no/ Edit: E så ikke hvilken region med en gang, my bad.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2009 Riis bilglass på Mariero/Hillevåg. Fikk tilbud, 7 vinduer for 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2009 takker skal høre på riis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...