#1 Skrevet Desember 26, 2009 Har en A4 B5 som har en "gummi" lyd når jeg kjører over humper osv, kommer fra venstre siden. Hvilken foring er det? demperene er nye, og lyden har vært der før demper byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2009 Få en til å ta tak i felgen og "rugge" den fram og tilbake imens du kjenner på bærearmene. Det gjorde jeg når jeg skulle finne ut hvilket som var gåent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2009 har vært ute å kjørt litt, er mere enn skrape lyd en gnissing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2009 skraping? subber i skjermene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2009 har sjekket, subber ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...