#1 Skrevet Desember 26, 2009 Er det noen som vet om det er hull i dørene bak listene midt på dørene på a4 b6? Tenker å fjerne de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2009 Nei,de er kun limt på med dobbeltsidig tape. Byttet en list på førerdøren min når jeg fikk bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2009 Ok. Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Både min og en skadebil inne idag har hull bak listene. Noen små for styrepinnene på listen, og 3-4 større hull. Begge kontrollerte var førerdører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 Er det noen som vet om det er hull i dørene bak listene midt på dørene på a4 b6? Tenker å fjerne de.. trur dom bare er limt med dobbeltsidig tape:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2010 Jeg har en audi A4 1.8T 97mod. Ser at dørlista på fører døren, virker som den henger litt løst lissom. Må helt sikkert bytte klippsene bak tenker jeg. Noen som vet hvordan de sitter på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg har en audi A4 1.8T 97mod. Ser at dørlista på fører døren, virker som den henger litt løst lissom. Må helt sikkert bytte klippsene bak tenker jeg. Noen som vet hvordan de sitter på denne? de er vel delvis lima og klipsa mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...