Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette? Har sjekket litt selv, men tydeligvis ikke så mange som har til B3 (Dietrich har, men ikke til RS2 tåkelys)

Bilen har en uorg RS2 fanger nå, med B4 lys og RS2 tåkelys/blink, samt B4 panser. Kunne kanskje brukt B4 RS2 fanger, men skjermene er ikke byttet, og derfor kan det bli litt udda... Skal repareres hos Audi etter en påkjørsel, så det bør sikkert passe sånn ca rett på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får vel ikke noe orginal rs2 fanger til b3.må nok bli b4 med litt sprik v skjermene

Er vel ingen av de uorginale som tar rs2 lysene heller. mener jeg underslkte dette da jeg bygde om min gamle bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får vel ikke noe orginal rs2 fanger til b3.må nok bli b4 med litt sprik v skjermene

Er vel ingen av de uorginale som tar rs2 lysene heller. mener jeg underslkte dette da jeg bygde om min gamle bil

Rieger har jo mye som ligner. Men tviler på at orginale lys passer ja. Men man får jo kjøpt med lys som gjør :)

 

Er vel Rieger som er størst på RS?

http://www.rieger-tuning.de/en/Showroom/Audi/80/80.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en telefon til Powerzone, og de kunne ihvertfall skaffe en RS2 fanger til B4 med RS2 tåkelys tilpasning. Så da blir det sikkert den, selv om det ikke blir perfekt i overgangen til skjerm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en telefon til Powerzone, og de kunne ihvertfall skaffe en RS2 fanger til B4 med RS2 tåkelys tilpasning. Så da blir det sikkert den, selv om det ikke blir perfekt i overgangen til skjerm.

 

Det skal ikkje vere noko problem å skaffe det nei. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en telefon til Powerzone, og de kunne ihvertfall skaffe en RS2 fanger til B4 med RS2 tåkelys tilpasning. Så da blir det sikkert den, selv om det ikke blir perfekt i overgangen til skjerm.

Hvorfor skal du ha en som på død og liv har RS2-tåkelys da? Ligner jo på andre også.

 

Tror det ser bedre ut med RS2-replika enn en fanger som ikke passer på bilen ;)

B4-skjermene er jo både bredere, har større hjulbue, og bredere hjulbue

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.