#1 Skrevet Desember 27, 2009 Har lyst til og montere facelift lykter med xenon lys, men får jeg godkjent det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2009 Må ha automatisk høyde justering, og lyktespyling, så det er lite sannsynlig at du får det godkjent ! , men det er fort gjort å skifte fra xenon til halogen om du skal på eukontroll . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2009 hmm.. mye pes og montere automatisk høydejustering og lyktespyling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2009 uaktuelt spør du meg. Må ha sensorer som måler om bilen er lavere bake enn fremme .. allerede der har du et for stort problem, for du skal o kunne justere gradvis.. nei det er bare å gi opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2009 uff, får kjøpe ny bil da.. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2009 Neida Jeg gjorde det nettopp med min a4 b5 98 mod Forskjellen på xenon og halogen, var som dag og natt ! Verdt det ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...