How to skifte speilkapper på 3c

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal skifte noen speilkapper på en Passat 3C og lurer på om noen har en god "How to" oppskrift til meg??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, da jeg lurer på det samme. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vi da gjort før på denne bilen Bjørnar!? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vi da gjort før på denne bilen Bjørnar!? : klø :

Joda Eskild stemmer det. Men lurte på om det kunne være litt anderledes på 3c enn 3bg. Etter det jeg har fått hint om skal man kjøre speilglasset ut til siden og løsne dette. Etter det var det å ta tak i speilkappen og dra rett opp mot himmelen. (de skal visst sitte noe innst inni h¤%&/ete

Har ikke prøvd dette ennå da det er svinekaldt og litt nervøs for at fester og klips skal ryke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, slik å forstå ja :)

Speilglasset skal nok sikkert vippes ut (omtrent likt som på 4b'n vil jeg anta) før speilkappen tas ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speilet sitter kun med klips. Sitter ganske hardt. Men er bare å dra det forsiktig av.

Når man har fått av speilet ser man egentlig hva man må gjøre for å få av kappen. Mener den sitter med et par skruer og noen klips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.