#1 Skrevet Desember 28, 2009 Har nå vært så uheldig at setevarmeren har brennt hull i sete mitt!!:@ Seter er av delskinn sportstol å står i en 2002 mod a4 tq avant.... Noen som har vært borti dette før? Er det noe garanti på stolene/intereøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2009 Høres mer ut som setevarmen din har gått amok, min er helt nazi selv på hakk 1 på førersetet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2009 Høres mer ut som setevarmen din har gått amok, min er helt nazi selv på hakk 1 på førersetet.. Var på 1 hakk når min brente hull.... Kjente at det ble litt stikkende varme på ryggen, brente meg på fingrene når jeg tok på det:/ Brente hull i flis jakken min å pga det å..... Men det virket som om det ble bare værre desto mere varme jeg skrudde på..... vet du om det noe garanti på disse setene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...