1.9tdi uten turbotrykk. bruktbilgaranti?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en A4 2001 modell 1.9tdi nå den 22. desember. Allerede på turen hjem mistet jeg turbotrykket første gangen i en lang oppoverbakke. Fikke stoppet bilen og sjekket litt, men når jeg kjørte videre var trykket tilbake. Dette har i det siste skjedd oftere og nå har jeg ikke hatt trykk på 3 dager selv ved restart av motoren..

Har jo søkt litt på forumet og sett litt forskjellige løsninger på manglende turbotrykk,

-turbohavari

-Wastegaten kokset

-N75

-LMM

Hvis jeg går ut ifra at det ikke er N75 eller LMM siden det ikke hjelper å starte bilen på nytt så ser det ut som det kan bli en dyr reparasjon.

Skal bruktbilforhandleren dekke dette eller har jeg ingen garanti?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett garanti gitt av forhandler har du ifl kjøpsloven her reklamasjonsrett på handelen som dekker dette.

Ta kontakt med butikken du så ordner de nok opp i dette enkelt å greit enten de kaller det garanti eller reklamasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.