#1 Skrevet Desember 28, 2009 Kjøpte meg en A4 2001 modell 1.9tdi nå den 22. desember. Allerede på turen hjem mistet jeg turbotrykket første gangen i en lang oppoverbakke. Fikke stoppet bilen og sjekket litt, men når jeg kjørte videre var trykket tilbake. Dette har i det siste skjedd oftere og nå har jeg ikke hatt trykk på 3 dager selv ved restart av motoren.. Har jo søkt litt på forumet og sett litt forskjellige løsninger på manglende turbotrykk, -turbohavari -Wastegaten kokset -N75 -LMM Hvis jeg går ut ifra at det ikke er N75 eller LMM siden det ikke hjelper å starte bilen på nytt så ser det ut som det kan bli en dyr reparasjon. Skal bruktbilforhandleren dekke dette eller har jeg ingen garanti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2009 Uansett garanti gitt av forhandler har du ifl kjøpsloven her reklamasjonsrett på handelen som dekker dette. Ta kontakt med butikken du så ordner de nok opp i dette enkelt å greit enten de kaller det garanti eller reklamasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...