#1 Skrevet Desember 28, 2009 Hei ! Skal bytte clutchwire på en 92' Golf 1,8 GT. Går greit å hekte wiren av kassa, men hvordan går jeg frem for å hekte wiren fra pedalen? Ser jo helt trangt og jæklig ut oppi der (-15 grader gjør heller ikke saken bedre:p). Om noen vet hva jeg evnt. må demontere eller har en illustrasjon/anvisning eller liknende så hyl ut! Setter pris på alle svar da dette haster litt Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2009 Sitter ett klips som du greit "flikker" av med en skrutrekker el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2009 du må dra vajeren bakover og opp mens du vipper den av i bakkant. jeg demonterte nedre deksel rundt sikringsboksen pluss hektet sikringsboksen av festene sine. Litt vanskelig om man aldri har gjort det før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2009 Ok, da får jeg prøve litt til. Har hektet av sikringsboksen, men syntes det fortsatt så køddent ut.. Men takker for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...