#1 Skrevet Desember 28, 2009 Som topic. På den faste plassen under danmarksplass kl 1900 Det er duket til årets siste samling, om noen er interessert da?? Jeg har mulighet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2009 Jeg er syk men kan kanskje klare å krype ned:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2009 Er så mye som skjer for tiden, tror jeg satser på å komme på årts første heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2009 Er på jobb til 6 januar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2009 nja, må nok melde pass i dag... har hatt 6 dager fri fra jobb, og nå har alt hopet seg opp her... må få gjort ferdig litt av hvert til nyttår.. =) Men godt initiativ! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2009 Okei, spørs om vi ikke da bare tar det til neste år? Elisabeth, hvis du er syk bør du vel spare kreftene dine til den 31. da eller? hehe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2009 Eg står over i dag ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...