#1 Skrevet Desember 29, 2009 R8 er vel en helt ok vinterbil det... http://www.youtube.com/watch?v=fToOx6Ft9o8&feature=player_embedded 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2009 (endret) Åhh.... Herlig lyd av V10`ern i starten der Ingenting er som en skikkelig "coldstart" , masse fet lyd Mange bedrevitere som har skrevet kommentarer på videoen iallefall... LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2009 herlig å se at bilen brukes! alt for mange sportsbiler blir behandlet som bestemors Polo. Er vell liten grunn å kjøpe seg en sportsbil for å ta den frem annenhver søndag å putre ned til bensinstasjonen å kjøpe VG og 2 melk? Ser tendensen her i Norge ialfall. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2009 Nå er jo ikke dette en bil til mer enn hva man betaler for en velutstyrt A6 her til lands.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2009 Frekt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2009 Stor respekt for folk som faktisk BRUKER bilene sine, det er alt for mange råe biler som står å støver bort i garasjer rundt om. Ikke det at jeg hadde brukt bilen som plog da, men normal bruk og godt vedlikehold er ingen problem uansett prisklasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2009 En kompis av meg møtte i helga en sølvgrå Audi R8 på Anda-Lote ferga utenfor Sandane her i Sogn og Fjordane. Her er det MASSE snø og helvete! RESPEKT til de som bruker slike biler som bruksbiler, og ikke sperrer de inne når det blir litt føre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2010 En kompis av meg møtte i helga en sølvgrå Audi R8 på Anda-Lote ferga utenfor Sandane her i Sogn og Fjordane. Her er det MASSE snø og helvete! RESPEKT til de som bruker slike biler som bruksbiler, og ikke sperrer de inne når det blir litt føre Faktisk fantastisk utrolig, men det var visst en Blå R8 her i Måløy for et par dager siden: eek : Kjørte forbi en bil på toppen av Måløybrua i full driv på snøføre: rock : 2 R8'er her i området er ikke akkurat vanlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2010 Jeg også vil ha Audi med bagasjerom foran !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2010 Hadde jeg hatt en R8 hadde jeg ovehode ikke tatt den ut på vinterveiene mer enn nødvendig. Hva er visten da? Har jeg råd til en R8 har jeg råd til å ha en god bruksbil til å bruke på vinter og våte veier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2010 En R8 er jo en god bruksbil til å brukes hele året Det er jo en bil i prisklasse med Porsche 911 for eksempel, mange av de som kjøres hele året, hvorfor skulle Audien være ennerledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2010 Hadde jeg hatt en R8 hadde jeg ovehode ikke tatt den ut på vinterveiene mer enn nødvendig. Hva er visten da? Har jeg råd til en R8 har jeg råd til å ha en god bruksbil til å bruke på vinter og våte veier! Har jeg *egentlig råd* til en R8, skal jeg ha råd til å bruke den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2010 Ville du gjort det samme med en 93 mod porsche 911 turbo og? Bare fordi du har råd til det? Bortsett fra at det er en bil som blir mer og mer cultbil og samlebil! Jeg hadde myye heller kjøpt en 80q med 400hk til å bruke på vinteren og på våte vinterdager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2010 godt å se at di brukes, ja Trykte på en film som var vedsiden av, og synes det lignet utrolig på at det var på finnsnes, i nordland, på glattkjøringsbanen der oppe? se selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2010 Ville du gjort det samme med en 93 mod porsche 911 turbo og? Bare fordi du har råd til det? Bortsett fra at det er en bil som blir mer og mer cultbil og samlebil! Jeg hadde myye heller kjøpt en 80q med 400hk til å bruke på vinteren og på våte vinterdager! Sammenligner du en R8 med en 93 mod 911 Turbo? Synes du ikke at det er mer logisk å sammenligne med en 997 carrera 4 for eksempel? Og ja, en carrera 4 hadde jeg lett brukt på vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 2, 2010 Ville du gjort det samme med en 93 mod porsche 911 turbo og? Bare fordi du har råd til det? Bortsett fra at det er en bil som blir mer og mer cultbil og samlebil! Jeg hadde myye heller kjøpt en 80q med 400hk til å bruke på vinteren og på våte vinterdager! Litt merkelig sammenligning der ja. Hadde det vært snakk om en 94mod RS2 i strøken tilstand skulle jeg også vurdert en 80q til vinterbil R8 er ikke sååå spessiell at de må gjemmes vekk i en garasje og ha 1000km på telleren etter 6-7år. DET er feil i mine øyne iallefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2010 Tenker mer på at det er en invistering på 1.2-1.5 million her i norge. Sammenligner de ikke, men spør hva er vitsen i å bruke den på vinteren å ødelegge/slite den ut mer en nødvendig? Jeg er en bilentusiast og hadde skreket om jeg måtte ha brukt en r8 v10 gjennom hele vinteren i norge. Har overhode ikke brukt go-bilene mine på vinteren. Verker 2'er golfen, a4'en eller rs2'en. Kall meg gjerne en idiot men jeg blir glad i bilene mine og behandler de som gull. Det får jeg også igjen for når jeg skal selge de! Er sunnmøring i blodet å da lar jeg ikke penger slippe imellom fingrene mine. Men dette er da mitt synspunkt. Og hvis du går inn på finn.no så ligger det flere 100% flere rs2'er til salgs enn det gjør r8 v10. Så i Norge er vel en r8 mer skjelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...