#1 Skrevet Desember 29, 2009 (endret) Rådeboltene mine skal trekkes til med ARP moly fett. Dette har jeg ikke mer igjen av... Er det noe tilsvarende fett som feks drivleddfett som kan brukes? Evnt hvor mye ekstra moment skal boltene ha hvis en bruker motorolje? Mener å huske dei skal trekkes til med 43 fotpund med ARP fett. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2009 Ikke bruk noe annet enn ARP fett! Det er mye større sjanse for at bolten "skjærer" seg under hodet hvis du bruker olje. Jeg har ARP fett på lager, så jeg kan sende deg noe evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2009 Står jo at man kan bruke vanlige olje også i bruksanvisninga som følger med? Men da skal di dras til med et annet moment..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2009 Takker, men naboen hadde noe på lur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...