#1 Skrevet Desember 29, 2009 Hei Jeg har et problem at den bruker coiler, nå har jeg byttet 3 coiler på samme syl (syl nr 4). Og nå går den bare på 3 syl igjen. Kan noen hjelpe meg å forklare hva problemet kan være ? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2009 kan være tennningsmodul som er gåen ? og ikke coilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2009 men etter at jeg byttet coil så gikk bilen som normalt igjen. men etter en times kjøring stoppet jeg bilen, lot den stå i en halvtime og startet den igjen og da gikk den bare på 3 syl igjen. er dette noe som skjer når tennningsmodulen er gåen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2009 stor sjangse at det er den.. kompis av meg hadde samma problemet. prøv å bytte den du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2009 ja, akkuratt samme med en kompis av meg, er nok den Verdt og teste i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2009 takker for svar vet noen hva en tenningsmodul koster på møller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2009 takker for svar vet noen hva en tenningsmodul koster på møller ? ja, nok til at du ikke kjøper den der, mener det er rundt 2500-3000 for den. Du får den for under 1000-lappen hos bilrekvesita butikker f.eks MECA hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2009 De selgen den billig på http://www.carparts.no iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2009 Hvordan oppleves bilen når en coil er gåen? konstant småfjusking på lavt turtall? (feks, 5 gir i 60km/t.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2009 Nei, det rister myyye når du gir på, Dårlig drag, rar tomgang, alt blir bare feil. Det merkes godt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...