#1 Skrevet Desember 29, 2009 Heisann Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg demonterer dørtrekket foran på en A4 B5? Har klort meg veldig i hodet om hvordan jeg skal ta det av, men ikke funnet ut av det ;p Har ikke tørt å brekke/ rive i det heller. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2009 Heisann Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg demonterer dørtrekket foran på en A4 B5? Har klort meg veldig i hodet om hvordan jeg skal ta det av, men ikke funnet ut av det ;p Har ikke tørt å brekke/ rive i det heller. Morten Fjern skruene, lønse klipsene i bunn, deretter løfter du trekket opp. Så må du ta av wire til døråpneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2009 http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nb-NO:official&hs=flS&ei=DKY6S4DCJpbp-AaBi-WuCg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CAYQBSgA&q=remove+b5+door+panel&spell=1 Masse å velge i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2009 http://www.audiworld.com/tech/int49.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2009 Det er mye lurere å dra dørtrekket rett opp, før du prøver å bende det ut i underkant. Funka hvertfall fett på min b5 Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2009 Takk Har selv lurt litt på dette er vel enda lettere på bakdørene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2009 Det er mye lurere å dra dørtrekket rett opp, før du prøver å bende det ut i underkant.Funka hvertfall fett på min b5 Avant. Var denne måten jeg gjorde det på ENKELT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...