Anbefalte innlegg

Går med noen planer om å bygge en mk2 m turbo og kunne godt tenkt meg 4wd. Er en syncro ett bra utgangspunkt eller vil drivverket og girkasse bli for dårlig i forhold til kreftene?

Håper noen kan gi noen gode tips om hva som vil lønne seg for å få noe som holder samtidig som det ikke koster flesk.

:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raskt svar. Hvordan går det med ditt prosjekt? Satt å leste om det i går kveld. Blir helt rått ser jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går med noen planer om å bygge en mk2 m turbo og kunne godt tenkt meg 4wd. Er en syncro ett bra utgangspunkt eller vil drivverket og girkasse bli for dårlig i forhold til kreftene?

Håper noen kan gi noen gode tips om hva som vil lønne seg for å få noe som holder samtidig som det ikke koster flesk.

:confused:

Hmm, ikke koste flesk : klø :

Da må du nok finne deg en annen hobby.

Min mekanikerkompis har bygd en 20vT i en Golf2 syncro og selv om han gjør absolutt alt selv har han bikka 200k.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raskt svar. Hvordan går det med ditt prosjekt? Satt å leste om det i går kveld. Blir helt rått ser jeg.

Mitt prosjekt står rimelig stille for tiden. penger og tid blir brukt på passaten de dagene jeg orker å drive med bil. Har fått litt motivasjon igjen men det står på penga. Når det er barn på vei og attpåtil har blitt permitert fra nyttår så blir det ingen penger igjen til bil gitt. :( Men følg med. plutselig skjer det noe :P

Hmm, ikke koste flesk : klø :

Da må du nok finne deg en annen hobby.

Min mekanikerkompis har bygd en 20vT i en Golf2 syncro og selv om han gjør absolutt alt selv har han bikka 200k.

Linka til prosjektet hans øverst å tråden her J-A ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.