dimensjon på gjenger oljehus 3b??

Anbefalte innlegg

Sku ha vist hva gjenger det er på oljekjøler utakene på filterhuset.noen som har dette i hodet?:) 20vt/3b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er M18x1,5

ok,såg ut som at det var noe milimeter gjenger med mitt syn ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M18x1,5 stemmer, men det er ukurrant som f...., finner nok ikke overganger på tess, men summit, 034 osv har dette i sine hylller. Tips: så grove gjenger kan du enkelt måle med ett vanlig skyvelær. mål så mange gjener du har til rådighet og del opp så får du det mest nøyaktig. Ellers er ett gjengelære kjekt å ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M18x1,5 stemmer, men det er ukurrant som f...., finner nok ikke overganger på tess, men summit, 034 osv har dette i sine hylller. Tips: så grove gjenger kan du enkelt måle med ett vanlig skyvelær. mål så mange gjener du har til rådighet og del opp så får du det mest nøyaktig. Ellers er ett gjengelære kjekt å ha :)

ja jeg målte idag med gjengelære og skyvelær og det stemmer det,jeg fant overgang på maxam-tuning sin side,der får du overgang fra 18mm til den an dimensjonen ha: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, og det er den enden som man skrur inni oljefilter huset, og er den lik i begge ender?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.