Anbefalte innlegg

hei, har en vento 92 mod med en standard 1.8l motor, og som dem fleste vet, så drar ikke det skinnet av pølsa for og si det sånn.. hehehe:p så siden denne bilen egentlig har utseende med seg, så hadde det vært greit og hatt litt motor også;)

noen som vet om eller har ett turbokit liggende? eller lønner det seg og hive i en g60 motor og heller bygge ut ifra det:P?

ønsker svar fortest mulig, da jeg ønsker og komme i gang med dette;)

dette er bilen min som jeg vil ha litt fart i:

5724727_520x0.jpg

DSC_0193.jpg

5650919_520x0.jpg

5557706_520x0.jpg

DSC_0126.jpg

endrer farge litt da eller:s denne bilen er myyye finere og se i virkeligheten;)

er egentlig candy rød med crystal clear flakes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er muligens bedre å finne en G60 motor ja. Enkleste er vel å få tak i VR6 delebil og flytte over alt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki:P da kanskje jeg gjør det, men har litt dårlig erfaring med disse vr6 motorene. og hvordan er det og få det godkjent da? noen her inne som har gjort dette i bilen sin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1,8T (150 eller 180 hk) burde være bra alternativ til både G60 og VR6. 1,8T er tross alt ganske vanlig. Den virker holdbar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.