#1 Skrevet Desember 30, 2009 Heisann Har eg slik at jeg har skiftet taktventilen på min A4 1,8t AEB motor 2 ganger siden midten av november. Og nå røk den IGJEN! Er det noen som har en anelse om hvorfor den ryker så ofte? Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2009 Tenker du på den som styrer bensindamp inn til kullfilteret? Den har jeg skiftet et par ganger nå også, og nå har det begynt å ''suge'' i bensinlokket igjen. Skal prøve å bytte kullfilter, kanskje denne er tett så det blir for mye motstand? verdt et forsøk ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2009 Neinei! Ikke den Taktventilen sitter på innsugs slangen til turboen, styrer ladettrykket. Har normalt 1,3bar i trykk, men når den ryker så har jeg maks 0,5! =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2009 N75 du mener kanskje? M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2009 N75 du mener kanskje? M huh? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2009 Ja, det er n75 han mener! Hvis du vet hvilket trykk du skal kjøre på kan du jo sette inn en slik boostkontroller istedet. Men du må likefullt ha en fungerende n75! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2010 tja, vet at det er mange som har satt på n75 fra tt. Husker ikke helt vilken bokstav den hadde. søk på n75 på søkefunksjonen så finner du den n75j ellernoe i den dur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...