#1 Skrevet Desember 30, 2009 Hei, Bakluka på bilen min er ikke mulig å få opp, skjer ikke noe når jeg prøver å åpne den. Den er heller ikke i lås, og ikke oppe. Men midt i mellom Dårlig forklart dessverre.. Noen som kan ha noen ideer om hva dette kan være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2009 Sansynligvis har mikrobryteren i håndtaket på luka irret i filler slik at den ikke helt får bestemt seg for om den er åpen eller stengt. Har iallfall skiftet mange slike håndtak/trykknapper på jobb. Da man trykker på knappen/håndtaket pleier man å høre bryteren klikke hvis den er i orden ( forutsatt at det er ganske stille rundt deg ) Regner med den ikke klikker på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2009 Hei, Nei den klikker ikke Har vært litt tull med den en tid også, for noen ganger har jeg måtte prøve flere ganger for å få den opp. Har du en guide på bytte av denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2009 Ok. Nja, nei egentlig ikke. Må ha av bekledningen innvendig i luka da. Resten ser du antakelig hvordan skal gjøres. Litt pussig festepatent på den bryteren, men ikke veldig vanskelig. Værre å prøve å forklare her enn å faktisk skifte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2009 Ok, må krabbe inn å se da.. Dette blir spennede kan jeg tenke meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2009 Ok. Nja, nei egentlig ikke. Må ha av bekledningen innvendig i luka da. Resten ser du antakelig hvordan skal gjøres. Litt pussig festepatent på den bryteren, men ikke veldig vanskelig. Værre å prøve å forklare her enn å faktisk skifte den. Jobber du på Møller? Hvor lang tid tar dette å fikse for et verksted? Er kanskje like greit at det blir gjort der først som sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2009 Jobber på et VAG verksted som er knytta opp mot, men ikke eid av Møller. Tipper de bruker rundt 1 time for å skifte akkurat den delen der. Spørs litt hvor lenge de må klundre for å få opp luka osv. Mener den er ganske kurant å skifte så ja, tipper ca 1 time. Selvfølgelig forutsatt at det faktisk ER den delen som er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2010 Har byttet denne bryteren/knappen men får den enda ikke opp.. Hva annet kan det være da tro? Bent Owe Martinsen: Takk for pm jeg hadde fått verksted time før du sendte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2010 Hva med selvelåsen da. Funger ikke om du bruker nøkkelen mekanisk heller? Er det sjekka sånne grunnleggende ting som at det går strøm over bryteren og at låsen får signal om å låse opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2010 Ja får den opp når jeg bruker nøkkel. Snakka med en som jobber på møller og han snakka om en motor som den bryteren er kobla til som kan være gåen.. Skal snakke med verkstedet som hadde bilen på mandagen igjen. Fikk ikke snakka med mekanikeren i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2010 Ja får den opp når jeg bruker nøkkel. Snakka med en som jobber på møller og han snakka om en motor som den bryteren er kobla til som kan være gåen.. Skal snakke med verkstedet som hadde bilen på mandagen igjen. Fikk ikke snakka med mekanikeren i dag. Ja, den lille motoren er heller ikke noe uvanlig problem dessverre. Skifta endel sånn på de fleste eldre vag modellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2010 Ja, den lille motoren er heller ikke noe uvanlig problem dessverre.Skifta endel sånn på de fleste eldre vag modellene. Da kan det være store sjanser for at det er den, for den var noe voldsom klikking baki der før alt var dødt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...