#1 Skrevet Desember 30, 2009 (endret) Vurderer å kjøpe meg nye felger, men vil gjerne se hvoran de ser ut på bilen først. Flere bilder av bilen kan skaffes:) Finner desverre ikke flere bilder av denne felgen. Som dere ser, så går det igjen i rød og svart:) Takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2010 Hei E langt fra noen ræser i photoshop, men mann lærer jo ingenting uten å prøve :-) Hva synes du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2010 Likte denne bedre :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2010 Takk takk Enig der, de første felgene var absolutt ikke fine på bilen. Ble veldig rart. Men de siste synes jeg så bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2010 Disse ser fine ut. Kan noen fotoshoppe dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2010 Noen som kan photoshope disse felgene på bilen for meg? Beklager bilde, men fant ikke noe annet brukbart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2010 Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2010 Noen som kan photoshope disse felgene på bilen for meg? Beklager bilde, men fant ikke noe annet brukbart;) Bare ikke velg de felgene, Syns de er så oppbrukt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...