Bremse skive bytte bak på 97 A4

Anbefalte innlegg

Hvilke str er det på unbrako som holder bøyla til kloa? 8mm virker så altfor stor. 10mm er for liten.

Lagrene bak er ikke presset dem, må bare slå inn lagerskåler?

Hvilke moment skal mutteren trekkes med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7mm om jeg ikke husker helt feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke str er det på unbrako som holder bøyla til kloa? 8mm virker så altfor stor. 10mm er for liten.

Lagrene bak er ikke presset dem, må bare slå inn lagerskåler?

Hvilke moment skal mutteren trekkes med?

Unbrako er 7mm, lagerskåla slår du bare ut med dor, moment vet jeg ikke, husk å flytte over abs kransen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7mm er det iallefall ikke på A4`n til kammeraten, 8mm`n er rom og 10mm`n for stor.. Og 9mm er vel umulig å oppdrive:confused:

Detter er boltene som holder bøyla, i som sitter inn i bosset til spindel, som kloa sitter skrudd i!!

ABS-kransen er bare å slå av og på igjen eller, er den skrudd på noe vis??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er skiver byttet: rolleyes

Fikk beskjed av en som jobber på møller at det er 8mm, dem brukte noe dem kalte diamant støv på unbrakoen for å få bedre feste..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er og blir 8mm ja :) lurt å bytte de boltene innimellom, da de ofte går av og på. Håper dere husket å banke ABSkransen godt på igjen, den har jeg gått på før.. da blir den skeiv etter en stund, og da lyser ABSen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.