#1 Skrevet Desember 30, 2009 Noen som kan svare 100% på om dempere og evnt. spindler bak fra en 1990 mod audi 90 coupe (b3) quattro passer på en 1987 mod 80 (b3) sedan quattro ?? Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2009 spindler passer, men dempere er eg ikkje sikker på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2009 Noen som vet mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2009 87 mod har trolig hele fjørbein bak og 90 har delt.. og om jeg ikke husker feil så er bærekula litt andreledes på de to. Men sikkert litt greit å si hva du ønsker å gjøre. Da er det litt lettere å hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2010 87 mod har trolig hele fjørbein bak og 90 har delt.. og om jeg ikke husker feil så er bærekula litt andreledes på de to. Men sikkert litt greit å si hva du ønsker å gjøre. Da er det litt lettere å hjelpe deg. Ok. Trenger nye dempere bak på 80`n og har liggende 2 nye fra en 90 coupe, derfor jeg lurte på om disse passer over:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2010 Demperene passer om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2010 Flere som kan bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...