#1 Skrevet Desember 30, 2009 Er det mye arbeid å tilpasse rallylyktene og grillen på golf 1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2009 En del jobb må du regne med på selve plastgrillen, men jeg mer du også bør tilpasse skjermene for å få det pent. Frode Gimnes gjorde denne ombyggingen for snart 10år??? siden på sitt "rosa monster", og Rune-Andre har vel også påbegynt en sånn tilpassning. Du får ta kontakt med disse på PM hvis de ikke ser dette innlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2009 Ok, ja det skal jeg gjøre:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2009 Rune Andre solgte unna alt sitt etter mye prøvelser. Du kan lese om hele greia under byggetråden hans på prosjekt RA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2009 jeg bygde slik på min.. ble helt ferdig, men tok alt fra hverandre igjen for å lage enda bedre passform. og eneste muligheten slik jeg så det for å få dette helt pent på er å skaffe "afrika" skjermer, bredde grillen ( du trenger 2stk) og kappe frontplaten i 2 og bredde den også. hvis det ikke gjøres slik så får du store glipper på sidene mot skjermene ( som dog kan komplimenteres med grillspoiler) da ser det ok ut, men ikke perfekt. kommer anpå hvor du legger lista di. men forbered deg på mange timers arbeid. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2010 jeg bygde slik på min.. ble helt ferdig, men tok alt fra hverandre igjen for å lage enda bedre passform. og eneste muligheten slik jeg så det for å få dette helt pent på er å skaffe "afrika" skjermer, bredde grillen ( du trenger 2stk) og kappe frontplaten i 2 og bredde den også. hvis det ikke gjøres slik så får du store glipper på sidene mot skjermene ( som dog kan komplimenteres med grillspoiler) da ser det ok ut, men ikke perfekt. kommer anpå hvor du legger lista di. men forbered deg på mange timers arbeid. lykke til Helt riktig! Er relativt mye arbeid. Hvis du ikke skal modifisere skjermene så må du ha grillspoiler/grillist! Race-Tech caddyen hadde ombygde skjermer, passformen var fin, men jeg synes å huske den ble seende mye smalere ut i fronten etter at skjermene ble bygget mye innover mot lyktene. Få lyktene så langt ut som mulig og tilpass skjermene, så blir det grisefett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2010 En del jobb må du regne med på selve plastgrillen, men jeg mer du også bør tilpasse skjermene for å få det pent. Frode Gimnes gjorde denne ombyggingen for snart 10år??? siden på sitt "rosa monster", og Rune-Andre har vel også påbegynt en sånn tilpassning.Du får ta kontakt med disse på PM hvis de ikke ser dette innlegget. Hva du husker Stein Ove! Tror faktisk det var i 99, så da er det snart 11 år siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2010 Race-Tech caddyen hadde ombygde skjermer, passformen var fin, men jeg synes å huske den ble seende mye smalere ut i fronten etter at skjermene ble bygget mye innover mot lyktene. Race-Tech-Caddyen hadde påsveist ca 15 cm fra G2-skjermer på forskjermene og passformen var latterlig bra, selv uten grillspoiler. Grunnen til at fronten så smalere ut enn originalt er at bredden på G2-front er mindre enn på Einser (det har alle som har forsøkt å tilpasse G2-grill funnet ut - og endt opp med å kappe i filler to stk. for å få en som "passer";)). Så vidt jeg husker var ikke grillen bredda på denne bilen. Det gikk også i 95-96 en spygrønn Einser i Kongsbergområdet med tilsvarende bra tilpasset Jetta 2-front. Denne rakk dessverre å bli vraket innen jeg rakk å ta bilde av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2010 Høres ut som det er mye arbeid for å få dette til å bli fint, men det er vell både vanskelig og dyrt å få tak i grill og lykter til rallye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...