#1 Skrevet Desember 30, 2009 Jeg og en kompis har montert en turbotrykksmåler på en audi a4 B5 1.8tq. I den forbindelse lurer jeg på hvor i alle dager man skal ta inn vakumslangen til måleren henn? Har sett på torpedoveggen, men finner ingen plass å ta den inn igjennom der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2009 Jeg og en kompis har montert en turbotrykksmåler på en audi a4 B5 1.8tq. I den forbindelse lurer jeg på hvor i alle dager man skal ta inn vakumslangen til måleren henn? Har sett på torpedoveggen, men finner ingen plass å ta den inn igjennom der! Igjennom boksen til hjernen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2009 Har hørt at det skal være gjennomganger i torpedoveggen, bare vanskelig og finne dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2009 der skal vær gjennomføringer, inn boksen til hjernen der er to ekstra hull du kan ta ut i gummi delen evt du kan lage deg et ekstra hull der panser vaieren går inn men pass på å tett godt igjen den om du tar det inn der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...