#1 Skrevet Desember 31, 2009 Jeg har et sett AMG-felger jeg holder på å polere kanten på. Det er samme "prinsipp" som mange andre felger, kanten er blank med klarlakk, mens senter av felgen er vanlig lakkert. Den vanlige lakken er helt fin, men kanten med klarlakk har lakkflassing og korrosjon som bare det. Har pusset ned kanten nå slik at den er fri for lakk og må også polere videre, men har støtt på et problem. Innerst på den "blanke" biten er det umulig å komme til med vanlig sandpapir. Hvordan skal jeg komme til og få pusset innerst? Det sitter igjen rester av klarlakken samt ganske heftig korrosjon, så mekanisk bearbeiding må til. Det er også litt vesentlig at lakken lengre inn ikke blir ødelagt, da det er den normalt lakkerte delen av felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2009 Har du bilder? Litt enklere og se og gji tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2009 Skal få tatt noen bilder etterhvert. Det går på et vis med en liten sandpapirbit innerst der, tar skrekkelig lang tid, men det er vel rett og slett sånn det er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...