#1 Skrevet Desember 31, 2009 Hei, kjøpte noen lykter på nettet til TT'en. Problemet er at kontakten de ga ikke er lik den som er i bilen... Min har 4 må "pins" på høyre og vestre side, og 2 (eller var det 4) større i midten. men den som var i den nye lykten ser slik ut: Fant ikke noe bilde av den orginale i bilen min, men dere forstår kanskje. Noen som vet hvor man eventuelt kan få tak i et adapter, eller lignende? Noen som vet hvem som selger dette, eller hvor jeg kan få tak i det, må det lages selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2009 Du får tak i adapter på fleaBay eller Kufatec...Er samme som når du kjøper facelift lykter til en ikke facelift modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2009 typisk, men fant en på kufatec til 59 euro.. så kjøpte den.. skal bli bra når den kommer.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...