#1 Skrevet Desember 31, 2009 (endret) har kjøpt seg en 96 A4 1,8 Tq hun gjerne vil ha montert orginale spredere på.. Må alt legges opp her eller ligger noe av ledn.nettet klart for dette ? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2009 Tror ikke B5 ble levert med spredere annet enn i hovedlyktene. Fruen sin A4 har dette i hovedlyktene og har ikke sett at det finnes for montering i fangere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2009 Finnes ikke noe for montering i fangerene, monter på facelift lykter, ta kablene fra tåkelyktene og bruk dem så har du enda bryteren i dashen.. visst du forstår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2009 http://kufatec.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_13&products_id=52 der har du komplett ledningsnett...=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2009 Noen enkel måte og modifisere fronter for å få inn grøftelysene og at det faktisk ser pent ut Har kjøpt ebay lyktene men synes ikke de var noe pen så dem blir solgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2010 hva med og sette inn facelift grøftelyktene med tilhørende plastikk-gitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2010 Noen plasser man får kjøpt disse for en billig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2010 Tror ikke B5 ble levert med spredere annet enn i hovedlyktene. Fruen sin A4 har dette i hovedlyktene og har ikke sett at det finnes for montering i fangere Pre-facelift ble ikke levert med dette orginalt nei, men facelift-utgaven har desse orginalt. Pre-facelift har heller ikke lagt kabler til dette. Peneste i min mening blir rett og slett at du kjøper deg en facelift-fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2010 Pre-facelift ble ikke levert med dette orginalt nei, men facelift-utgaven har desse orginalt.Pre-facelift har heller ikke lagt kabler til dette. Peneste i min mening blir rett og slett at du kjøper deg en facelift-fanger. Kom denne fangeren i -99? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2010 Denne kom i -99 ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2010 Hot tip: vinke : "facelift" i USA kom med den gamle fangeren, og da med grøftelys i fanger. Er vel mulig å få bestilt opp disse fra møller (selv om det sikkert er noe dyrt)? Fin veilledning til modifisering;) http://www.audiclub.dk/artikler/artikel.php?21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2010 (endret) Får lete på ebay.. he he... Har googl'a litt nå og fant denne siden: http://www.autopartswarehouse.com/search/?N=0&Ntt=driving+light+cover&Nr=AND(universal:0)&Ntk=Main&No=10&Npp=10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2010 Jeg hadde en 96 modell a4 der jeg hadde hella micro tåkelys og deksel. Vet ikke om det er å få tak i lengre? Kjøpte det da jeg hadde A4 for 11 år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...