Anbefalte innlegg

hei, har lyst på 16" felger på golf 2ern min, er justerbart senk pån og er brukbart lav, har org hjulbuer, men kunne tenkt meg de smaleste org bredderne. noen som vet om jg kan ha 9x16 et 15 på den? evt 7,5" forann, evt hvilket et og dekk må brukes??

På forhånd takk for svar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen tips? er vel mange her som har prøvd seg frem på dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det, og du finner svar om du søker. Er så mange faktorer som spiller inn at jeg ikke orker å forklare enda en gang.

Edit: HER, HER, HER og HER.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, skjønner at jg må prøve meg fram litt.. Har lyst på Kershcer carmona 9x16 et 15, noen som har bilde av dette på bil? som kunne fortalt meg hvor mye senk og hvilke dekk de kjører med??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vil garantert passe fint :)

hvis du har Justerbart er det bare til å stille på det til det blir passelig

og ang dekk, tja spørs liker du strekk eller lavprfilerte dekk så skal det gå enda lettere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ved 9x16 må du nokk kappe litt i skjemene under bredderene for at det ikke skal subbe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hatt 9x16 bak uten å måtte kappe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et 15`? hvor høy var den da ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På golfen jeg bygde for et par vintrer siden hadde jeg 9x16" ET25, men spacet til ET20. Jeg brukte også de "vanlige" hjulbuelistene, ikke G60. Og hadde justerbart senkesett. Måtte kappe vekk endel for at det skulle gå gitt. Jeg hadde 215/40 bak og 205/40 forran.

ET15 vil jo bygge enda mere utover..

Her er noen bilder av bilen jeg bygde..

forumgru2.jpg

klar4.jpg

dsc.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar og bilder, noen som vet hvilket et som er gunstig på 7,5" felg forann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar og bilder, noen som vet hvilket et som er gunstig på 7,5" felg forann?

Jeg ville valgt rundt 20 for ikke å få forhjulet innunder bilen mens bakhjulet stikkerl langt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.