#1 Skrevet Januar 1, 2010 (endret) hei, har lyst på 16" felger på golf 2ern min, er justerbart senk pån og er brukbart lav, har org hjulbuer, men kunne tenkt meg de smaleste org bredderne. noen som vet om jg kan ha 9x16 et 15 på den? evt 7,5" forann, evt hvilket et og dekk må brukes?? På forhånd takk for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2010 Ingen som har noen tips? er vel mange her som har prøvd seg frem på dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2010 (endret) Det er det, og du finner svar om du søker. Er så mange faktorer som spiller inn at jeg ikke orker å forklare enda en gang. Edit: HER, HER, HER og HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2010 Takk for svar, skjønner at jg må prøve meg fram litt.. Har lyst på Kershcer carmona 9x16 et 15, noen som har bilde av dette på bil? som kunne fortalt meg hvor mye senk og hvilke dekk de kjører med?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2010 det vil garantert passe fint hvis du har Justerbart er det bare til å stille på det til det blir passelig og ang dekk, tja spørs liker du strekk eller lavprfilerte dekk så skal det gå enda lettere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2010 ved 9x16 må du nokk kappe litt i skjemene under bredderene for at det ikke skal subbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2010 jeg har hatt 9x16 bak uten å måtte kappe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2010 (endret) et 15`? hvor høy var den da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2010 På golfen jeg bygde for et par vintrer siden hadde jeg 9x16" ET25, men spacet til ET20. Jeg brukte også de "vanlige" hjulbuelistene, ikke G60. Og hadde justerbart senkesett. Måtte kappe vekk endel for at det skulle gå gitt. Jeg hadde 215/40 bak og 205/40 forran. ET15 vil jo bygge enda mere utover.. Her er noen bilder av bilen jeg bygde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2010 Hør med Martin på http://www.koolart.no han skaffer mye kult som passer til g2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2010 Takk for svar og bilder, noen som vet hvilket et som er gunstig på 7,5" felg forann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2010 Takk for svar og bilder, noen som vet hvilket et som er gunstig på 7,5" felg forann? Jeg ville valgt rundt 20 for ikke å få forhjulet innunder bilen mens bakhjulet stikkerl langt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2010 takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...