#1 Skrevet Januar 1, 2010 Har hatt problem med viskerne på frontruta dei siste dagene men no går dei konstant. Det begynte med at viskerane og lyktespylerane begynte å gå av seg selv, viss jeg trekte hendelen mot meg for å vaske ruta so gikk den ferdig "vaskesyklusen" sin og stoppet normalt. Så begynte dette å skje oftere og oftere.. Og idag når jeg skulle starte bilen går viskerne og lyktespyleren konstant, samme hva jeg gjør. Blir sant gal, hehe Kan det være releet som er brent eller? Hvor ligger det og hva nr har det? Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2010 Et tips er å ha med litt grunnleggende info om bilen også.. Type, modell etc.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2010 04`Passat 3bg 1.9tdi 4m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2010 Ingen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2010 Har ikke vært borti lignende, men ville begynt med å sjekke rele... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2010 Første jeg tenker på er selve bryteren/hendelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...