#1 Skrevet Januar 1, 2010 Heisann er ny på forumet med en nykjøpt bil.. Har et problem med bilen.. Det er som følger at akkurat i det bilen blir driftsvarm. altså akkurat i det vanntempen begynner og gå opp, så begynner motoren og fuske veldi med at den rykker og napper voldsomt.. ofte 1000 til 2000 rpm på brøkdelen av et sekund.. så for og holde bilen i gang må jeg klemme inn gassen til bånns for at den ikke skal dø ut.. av og til varer det bare i 2 sek. og andre ganger 2 minutt.. er det noen som har en ide på hva det kan være eller hvor jeg kan begynne og lete etter feil? det er en a4 stv. 1,6l. det er snakk om 96mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2010 ingen??? i dag dauet den uheldigvis mens den fjusket.. og jeg prøvde og skinne uten hell.. endte opp med at jeg måtte vente 1 time til bilen var blitt helt kald og da starten den på 1 forsøk så lett som bare det.. d må jo være en sensor e.l. som ikke vil mere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2010 vil tru det er litt overslag, sjekk plugger, kabler og rotorhus.. pleie vere ein go begynnelse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2010 alt ser normalt ut. skiftet plugger i dag.. og alt så meget godt ud og kjente på alle koblinger og alt.. nå var jeg ute og kjørte så plutselig stoppet den igjen... så er redd for at jeg må ringe verksted på mandag.. ikke helt etter planen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2010 okei.. unnskyld maset men tror jeg er et skirtt nermere.. i dag lot jeg den stå på tombang helt til den døde selv. prøvde og skinne uten at den ville starte gikk da fram og dro ud 3 sensorer.se bilder.. da startet bilen.. etter noen minutt satte jeg di inn igjen. og bilen sveiv for da var den varm og da har jeg ikke noe problem... målte da sensoren med grønn ring rundt på bildet. o denne er helt iorden.. men det eg tror er at det er den sesoren som ligger i innsuget etter gassspjeldet. kan andre bekrefte at det kan være denne som lager alle problemene? hva heter denne? og er det bare og skifte og plugge i eller må jeg inn i ecuen osv. og resette feilkoder og sånn? det er det nedesrte bildet. takker for alle svar.. vil liksom bare lufte d for og høre om jeg er helt på jordet eller om d kan være det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...