#1 Skrevet Januar 2, 2010 Har ett sett 5-112 nav fra Audi s2 coupe(2 stk forran og 2 stk bak) tilsalgs. Følger også med 4 stk hjullagerhus forran fra S2 coupe. Har dessverre ikke hjullagerhus til de bak. Men det er samme på coupe quattro. Så ikke umulig å få tak i... Ville ha spandert nye hjullager på disse. Selges ikke under 5000,- Kan byttes i KRB grenrør,Furans pure race innsug o.l. Bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2010 Bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2010 Jeg kan ta navne bak uten hus, hvis du vil dele opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2010 Er det en s2 coupe typ89 det er til? Da skulle det vel passe på min audi 80Q typ89 sedan? Hvis du får 4000kr så kommer jeg å henter di hos deg. Så slipper du frakt osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2010 Jeg kan ta navne bak uten hus, hvis du vil dele opp. Foreløpig ikke aktuelt å dele opp. Er det en s2 coupe typ89 det er til? Da skulle det vel passe på min audi 80Q typ89 sedan? Hvis du får 4000kr så kommer jeg å henter di hos deg. Så slipper du frakt osv.. Ja, er til Audi S2 Coupe type 89. 4000,- er nok for lite. Og frakt slipper nok jeg uansett... Men, nice try;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2010 Ett lite bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2010 Bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2010 Hvordan passer navene på 80 B4 sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2010 Hvordan passer navene på 80 B4 sedan? Tja, si det. Jeg er litt usikker på hvordan baktillingen på sedanene ser ut. Hjullagerdimensjon osv... Hvis du har delte fjærbein foran skal vel disse passe. Men som sagt, litt usikker på sedan. Kanskje noen andre kan svare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2010 Tja, si det.Jeg er litt usikker på hvordan baktillingen på sedanene ser ut. Hjullagerdimensjon osv... Hvis du har delte fjærbein foran skal vel disse passe. Men som sagt, litt usikker på sedan. Kanskje noen andre kan svare? Forran "tror" jeg det er likt. Men det er bak jeg også er usikker på. Så fint hvis noen vet det. kan søke litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2010 dumper inn her jeg, er intressert her jeg og. Men, driver og bygger om 2.3 20v --> s2 hvordan passer de orginale drivakslingene inn her ? er dette det jeg trenger for ombygging 4x108 --> 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 16, 2010 må vel bytte akslinger og "flensene" på diff i bak aksel vertfall , må vel mest sannsynlig gjøre det fremme også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 16, 2010 5-112 nav og ett sett hjullagerhus solgt. Kun ett sett hjullagerhus igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 17, 2010 er det samme hjullagerhus foran på s2 og 2.3 20v coupe q ? om det ikke er det er jeg intressert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 28, 2011 Hjullagerhusene dukket opp her ved en liten rydding i garasjen.. Noen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 28, 2011 12 eller 14mm til feste av fjærbein foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2011 (endret) 12 eller 14mm til feste av fjærbein foran? Skal måle imorgen... Lagt til etter 1 dag 2 timer: 12mm hull, men kan maskineres opp.. Bud mottas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 17, 2012 Disse ligger bare i veien, gi bud over 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 17, 2012 Samme som er på bildet? Byr 500 + frakt jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 17, 2012 Samme som er på bildet? Byr 500 + frakt jeg da Ja, er de til høyre på bildet. Kun hus ikke 5-112 nav, og som sagt 12mm hull og jeg ville ha spandert nye hjullager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 20, 2012 Da ble disse plutselig solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...