#1 Skrevet Januar 2, 2010 Trenger 4 nye coiler da, til en A3 1.8TQ 8L 2000 mod.. Prisene i norge er jo ganske høye, så jeg lurer på om noen har forslag til hvor jeg kan få tak i nye coiler til en litt rimeligere penge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2010 Har 4 brukte som er helt i orden,stått på en 97 1.8TQ delenummer slutter på 058,selger de for 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2010 Autohausaz.com er et alternativ om du ikke har hastverk; tar vel fort en ukes tid om ikke lenger. Ellers selger de sikkert coiler på mekonomen også, og der har du klubbrabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2010 har 5 liggende, men vet ikke hvilke du skal ha da. Jeg har den typen som ikke er skrudd fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...